Menu
Complaints
atoko.nl app loading
Klachtenbehandeling

U heeft een klacht. Daar zijn wij voor.

Indien u een klacht heeft over een product of serviceverlening van Atoko, vernemen wij dat graag zo snel mogelijk ( Customer service) zodat we passende maatregelen kunnen treffen. Wij nemen uw klacht zeer hoog op. Wij zullen vervolgens ook direct uw klacht in behandeling nemen en u wordt uiteraard op de hoogte gehouden van alle aanpassingen. Wij leren ook van onze fouten zodat wij onze service verlening nog beter kunnen maken. Alvast hartelijk bedankt voor uw medewerking en uw vertrouwen in ons.

Problemen met e-mail

U krijgt van ons 3 e-mails in totaal wanneer u een bestelling bij Atoko plaatst. De eerste e-mail krijgt u bij het bevestigen van uw bestelling. De tweede e-mail krijgt u wanneer wij uw pakket hebben opgezonden (nadat uw betaling compleet is ontvangen). De derde krijgt u ter bevestiging van PostNL. Indien u een van deze e-mails niet heeft ontvangen, vragen wij u om even contact ( Customer service) op te nemen zodat we het probleem kunnen oplossen. Let op: Kijk wel even in uw junk of spam folder voordat u ons een e-mail stuurt. Af en toe kan een e-mail aangezien worden als spam omdat de veiligheid van het e-mail niet altijd controleerbaar is bij nieuwe e-mails wegens de hoge stroom van e-mail marketing (oftwel spam).

Waarom krijg ik geen antwoord op mijn e-mail?

We proberen om alle e-mails binnen twee dagen te beantwoorden. Soms komt een e-mail niet aan bij uw of onze e-mail account wat te wijten is aan een netwerk storing of e-mail veiligheidsmaatregelen door derden. Kijk altijd even in uw spam of junk folder voordat u ons contacteert.
X close
Sluiten

!

X
  offline