Voor 13.00 besteld, morgen in huis   
Internationaal gecertificeerde A-merken   
Servicegarantie   
€4,95 verzendkosten bij bestellingen vanaf 35 euro

Privacybeleid

Atoko.nl waarborgt de volledige bescherming van de privacy van onze klanten. Deze privacyverklaring is voor u opgesteld ter verduidelijking van privacy wetten en beheer. Het geeft aan hoe wij informatie verzamelen en gebruiken.

Alle informatie dat aan ons door onze klanten wordt toevertrouwd zal in een veilige, vertrouwelijke en beschermde manier worden verwerkt, in overeenstemming met de Wet Bescherming Persoonsgegevens. Daarnaast is de invoer van gegevens via uw computer ten allen tijde afgeschermd van derden middels SSL veiligheidscertficaten.

Verstrekt Atoko persoonlijke informatie over klanten aan derden?

Atoko.nl zal de persoonlijke gegevens van onze klanten niet verkopen, verhuren of delen met derden, behalve wanneer er sprake is van fraude of op verzoek van een overheidsinstelling. Ander worden uw gegevens alleen gebruikt zoals vermeld onder ‘Uw gegevens’ (hieronder). Als u enige bezwaren heeft met de manier waarop uw gegevens kunnen worden gebruikt door Atoko.nl, dient u zich niet te registreren op deze website. Klanten kunnen ook een bestelling plaatsen zonder te registeren. Dit houdt in dat wij uw gegevens alleen voor facturering gebruiken. Indien u niet registreert, dan worden uw gegevens niet bewaart in onze database.

Waar gebruikt Atoko mijn persoonlijke gegevens voor?

Wanneer u zich registreert als nieuwe klant gaat u akkoord met onze privacybeleid en algemene voorwaarden (terms & conditions). De informatie dat aan ons wordt gegeven door onze klanten zal worden bewaard en kan worden gebruikt voor het volgende (mits u heeft gekozen voor de optie nieuwsbrief):

- U informeren over nieuwe producten, diensten of speciale aanbiedingen die beschikbaar zijn op Atoko.nl
- U voorzien van nieuwsupdates en informatie over Atoko.nl
- Atoko.nl assisteren om zijn bedrijf beter te begrijpen en de bedrijfsvoering te verbeteren op basis van data analyses en beoordelingen
- Bescherming tegen fraude

Kan Atoko mij bellen of e-mailen indien ik geen bestelling heb geplaatst?

Als u geen bestelling heeft geplaatst, dan wordt u niet gecontacteerd door Atoko op welke manier dan ook. Wij gebruiken geen e-mail marketing en wij bellen ook geen onbekende personen op om ze informatie te verstrekken over Atoko.

Atoko.nl kan wel contact opnemen met zijn klanten. Atoko zal dit eerst proberen via e-mail. Indien wij geen reactie ontvangen, dan zullen wij het per telefoon proberen. Bij geen gehoor laten wij een bericht achter indien mogelijk.

BELANGRIJK: Door te registreren en /of gebruik te maken van deze website, geeft u Atoko.nl toestemming om uw gegevens te gebruiken zoals hierboven beschreven.

Let op: Atoko bewaart geen financiële gegevens van klanten. Atoko zal u dus nooit voor uw financiële gegevens vragen.

Hoe zit het met de veiligheid van Atoko en hoe worden mijn gegevens beschermt?

Atoko.nl hecht groot belang aan de veiligheid van onze klanten. Dat is waarom Atoko.nl op onze website gebruik maakt van de meest geavanceerde veiligheidsmaatregelen om onze klantgegevens te beschermen tegen verlies, misbruik of wijziging buiten onze controle.

Alle transacties worden uitgevoerd via een beveiligde serverlink dat gebruik maakt van de nieuwste en meest geavanceerde encryptie technologie. Atoko.nl behoudt geen credit card gegevens in zijn database. Dit om de bescherming van onze klanten te waarborgen. Alle transacties worden door genomineerde bedrijven uitgevoerdt zoals PayPal en Rabobank Omnikassa.

Welke gegevens vraagt Atoko?

Als u ervoor kiest te registreren op onze website, zal u worden gevraagd uw contactgegevens in te voeren, zoals naam, email, bezorgadres enzovoort.

Contactgegevens dat u door te registreren geeft aan Atoko.nl kan op een later moment worden gebruikt om u van informatie te voorzien over Atoko.nl (mits u zich heeft aangemeld voor de nieuwsbrief).

Gebruikers zijn vrij om voor ontvangst van onze nieuwsbrieven en andere soorten berichten via email te kiezen. Na registratie kunt u deze opties wijzigen door uw profiel te bekijken onder ‘Mijn account’.

Heb ik ten allle tijden toegang tot mijn gegevens en kan ik deze ook verwijderen of aanpassen?

Klanten van Atoko.nl hebben te allen tijde toegang tot hun account via de ‘Mijn account’ link op deze website. U kunt eerder verstrekte gegevens wijzigen om informatie bij te werken en de kwaliteit te waarborgen. Wij adviseren voor veiligheidsredenen uw passwoord elke maand minimaal een keer te veranderen.

Hoe gebruikt Atoko cookies?

Atoko.nl maakt op deze website gebruik van ‘Cookies’ technologie (op basis van aparte sessies). Dit helpt onze klanten door eerdere bestellingen en andere gegevens verstrekt tijdens voorgaande bezoeken te behouden. Onze website maakt gebruik van langdurige cookies die worden opgeslagen op de computers van klanten. Daardoor hoeft u niet in te loggen met uw geregistreerde gebruikersnaam en wachtwoord elke keer dat u toegang wilt tot deze informatie.

Mocht u enige vragen hebben met betrekking tot het privacybeleid van Atoko.nl of andere veiligheidsmaatregelen van toepassing op deze website, kunt u met ons contact opnemen. Klik hier om contact op te nemen met Atoko.

Disclaimer Atoko behandelt uw gegevens strikt vertrouwelijk. Deze worden niet ter beschikking gesteld aan derden, tenzij Atoko daartoe wettelijk verplicht is, of als dit voor levering van de diensten noodzakelijk is. Uiteraard voldoen wij aan de toepasselijke privacyregelgeving. Als u gegevens aan ons verstrekt, dan kunnen deze gegevens mogelijk in een bestand worden vastgelegd. Uw gegevens worden niet aan een derde ter beschikking gesteld, tenzij dat noodzakelijk is om u van dienst te zijn. Wij wijzen u er op dat het niet te voorkomen is dat derden bijvoorbeeld de frequentie waarmee u deze site bezoekt wel op naam kunnen registreren. Alle intellectuele eigendomsrechten met betrekking tot deze site, waaronder de programmatuur, teksten, beelden en geluiden berusten bij Atoko en/of bij diegene van wie wij een licentie verkregen hebben. Dit betekent onder meer dat het niet is toegestaan zonder onze toestemming de op deze site vermelde informatie openbaar te maken, te verveelvoudigen en/of te bewerken, behalve voor persoonlijk gebruik. De informatie die u op de deze site aantreft is met grote zorgvuldigheid samengesteld. Wij kunnen echter niet garanderen dat de informatie op de site te allen tijde volledig en juist is. Alle prijzen zijn inclusief BTW.

Designed and Powered by DenBoss Copyright © 2018 Atoko. Alle rechten voorbehouden.

Wij denken Eco-Friendly. Wij versturen onze pakketten ook CO2 neutraal via PostNL.

loading...

Het product wordt toegevoegd aan uw winkelwagen...

EU Cookie Wet

Atoko.nl maakt gebruik van cookies om de website te analyseren en het gebruiksgemak te vergroten. U geeft door gebruik te blijven maken van deze website, of door op "OK" te klikken toestemming voor het gebruik van cookies.

OK
Meer informatie
M
Atoko loading Loading...