Voor 13.00 besteld, morgen in huis   
Internationaal gecertificeerde A-merken   
Servicegarantie   
€4,95 verzendkosten bij bestellingen vanaf 35 euro

Klantenservice Atoko.nl

Hartelijk dank voor uw belangstelling in Atoko.nl en welkom bij de Atoko klantenservice. Om u verder van dienst te zijn hebben wij het volgende voor u opgesteld zodat alle belangrijke informatie makkelijk te vinden is. Lekker makkelijk en betrouwbaar! Mocht er toch iets onjuist zijn, horen wij dit graag van u. Bij vragen en opmerkingen, bent u altijd welkom om een e-mail te sturen naar info@atoko.nl of door hier te klikken. Wij zullen u graag verder helpen!

Bestelling & Levering

 
  Bestelling status

U kunt het huidige status van bestelling via uw account inzien. U kunt uw bestelling ook tot aan uw adres volgen, middels het meegezonden traceercode. Heeft u geen traceercode van ons ontvangen? Neem dan even contact met ons op via service@atoko.nl en wij zullen alsnog uw traceercode z.s.m. naar u toe sturen. U kunt de actuele locatie en afleveringstijd van uw bestelling volgen via www.tracktrace.nl of maak een account aan bij mij Postnl en bepaal zelf op welke tijdstip de Post koerier langskomt met uw pakket!

> Bezorgkosten & tijden
> Betalingsmogelijkheden
> Mijn oude bestellingen
 

Contact

> E-mail
> Twitter
> Telefoon

U kunt tijdens werkdagen tussen 09.00 en 17.00 een bericht achterlaten via het volgende telefoonnummer van Atoko Berichtenservice: (binnenkort actief). Wij zullen vervolgens zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.

Veelgestelde vragen

 
  Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Indien u uw bestelling voor 13.00 heeft geplaatst, dan wordt uw bestelling dezelfde dag nog verzonden. Bestelling die na 13.00 zijn geplaatst worden binnen 36 uur verzonden. Alle bestellingen worden binnen 24 uur na verzending bij u thuisbezorgd mits er iemand aanwezig is.

Zodra wij uw bestelling verzenden, krijgt u van ons een traceercode waarmee u van tevoren al weet hoe laat de koerier langskomt met uw bestelling.

Indien u geen e-mail van ons heeft ontvangen bij het plaatsen van uw bestelling of u krijgt geen antwoord van ons via e-mail, dan vragen wij u om direct een e-mail te sturen naar atokoservice@live.nl of een bericht achter te laten via tel. (binnenkort actief). Wij zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.

 
  Kan ik producten retourneren?

95% van onze goederen bestaan uit etenswaren, dranken en verzorgingsproducten. Voedselveiligheid en hygiëne zijn de belangrijkste factoren om retourneren niet toe te staan. Wel bieden wij verschillende compensatieregelingen voor uw onkosten en bieden wij ook de mogelijkheid tot terugstorting van uw volledige bedrag (inclusief verzendkosten) bij het constateren van een fout door Atoko.

Wij letten zeer nadrukkelijk op uw bestelling en de kwaliteit van onze producten. Wij garanderen een excellente klantenservice en klantvriendelijke klachtenbehandeling.

 
  Hoe betaal ik voor mijn producten?

Wij bieden vier verschillende mogelijkheden aan om uw betaling uit te voeren. U kunt via iDeal, PayPal of via een bankoverschrijving betalen. Daarnaast bieden wij ook de mogelijkheid om via Minitix portemonnee te betalen (aangeboden door Rabobank Nederland).

Tijdens het bevestigen van uw bestelling krijgt u ook de mogelijkheid om uw adres in te voeren en een betalingsmethode te kiezen. Na het bevestigen van uw adres, betalingsmethode en bestelling wordt u doorgeleid, via een beveiligde SSL verbinding, naar de website van Rabobank of PayPal om uw betaling uit te voeren. Uw bestelling wordt verzonden nadat uw betaling succesvol is ontvangen door Atoko. Wij kunnen uw bestelling helaas niet eerder verzenden wegens onze voedselveiligheid en hygiëne beleid.

 
  Waarom staat er geen vervaldatum op bij sommige producten?

Bij sommige producten zult u geen vervaldatum maar een productie datum aantreffen. Daarnaast zult u ook een gebruiksperiode vinden, waarin het product gebruikt zou moeten worden voor het meest optimale resultaat. Dit komt vooral voor bij Indiase producten vanwege de Indiase wetgeving en export richtlijnen.

> Meer vragen

 

Disclaimer Atoko behandelt uw gegevens strikt vertrouwelijk. Deze worden niet ter beschikking gesteld aan derden, tenzij Atoko daartoe wettelijk verplicht is, of als dit voor levering van de diensten noodzakelijk is. Uiteraard voldoen wij aan de toepasselijke privacyregelgeving. Als u gegevens aan ons verstrekt, dan kunnen deze gegevens mogelijk in een bestand worden vastgelegd. Uw gegevens worden niet aan een derde ter beschikking gesteld, tenzij dat noodzakelijk is om u van dienst te zijn. Wij wijzen u er op dat het niet te voorkomen is dat derden bijvoorbeeld de frequentie waarmee u deze site bezoekt wel op naam kunnen registreren. Alle intellectuele eigendomsrechten met betrekking tot deze site, waaronder de programmatuur, teksten, beelden en geluiden berusten bij Atoko en/of bij diegene van wie wij een licentie verkregen hebben. Dit betekent onder meer dat het niet is toegestaan zonder onze toestemming de op deze site vermelde informatie openbaar te maken, te verveelvoudigen en/of te bewerken, behalve voor persoonlijk gebruik. De informatie die u op de deze site aantreft is met grote zorgvuldigheid samengesteld. Wij kunnen echter niet garanderen dat de informatie op de site te allen tijde volledig en juist is. Alle prijzen zijn inclusief BTW.

Designed and Powered by DenBoss Copyright © 2018 Atoko. Alle rechten voorbehouden.

Wij denken Eco-Friendly. Wij versturen onze pakketten ook CO2 neutraal via PostNL.

 

 

 

loading...

Het product wordt toegevoegd aan uw winkelwagen...

EU Cookie Wet

Atoko.nl maakt gebruik van cookies om de website te analyseren en het gebruiksgemak te vergroten. U geeft door gebruik te blijven maken van deze website, of door op "OK" te klikken toestemming voor het gebruik van cookies.

OK
Meer informatie
M
Atoko loading Loading...