Voor 13.00 besteld, morgen in huis   
Internationaal gecertificeerde A-merken   
Servicegarantie   
€4,95 verzendkosten bij bestellingen vanaf 35 euro

Veelgestelde vragen

Ik heb een bestelling geplaatst maar niet betaald. Ik heb toch een email ontvangen. Wat nu?

Wanneer u een bestelling plaatst op Atoko.nl dan krijgt u automatisch een email bevestiging van ons. Dit is een informatieve email en geen verplichting. Na 7 werkdagen wordt uw bestelling automatisch verwijderd. Mocht u toch uw bestelling willen afrekenen, neem dan even contact met ons op.

Wanneer ontvang ik een traceercode?

Wanneer u een bestelling plaatst op Atoko.nl, dan krijgt u automatisch een email bevestiging van ons. Dit is alleen een bevestiging van uw bestelling. Vervolgens gaan wij te werk met uw bestelling en zorgen wij ervoor dat uw bestelling netjes verpakt is en klaarligt om opgehaald te worden. Zodra uw pakket aangemeld en opgehaald is door PostNL, dan sturen wij de tweede email naar u toe. Dit email is een bevestiging dat uw bestelling verzonden is en hierin vind u ook een track en trace code waarmee u uw bestelling kunt volgen. Heeft u geregistreerd? Dan kunt u de track en trade code ook via uw account inzien. Klik op het huidige bestelling en u ziet vervolgens de track en trace code (zodra uw pakket aangemeld is). Pakketten worden meestal na 14.00 uur aangemeld en na 20.00 uur verstuurd. 

Hoe gebruik ik mijn bonuspunten (loyaliteitspunten)?

Wanneer u een bestelling plaatst bij Atoko.nl dan krijgt u automatisch bonuspunten van ons. Deze punten worden beschikbaar nadat uw bestelling is afgerond. Het aantal gespaarde punten zijn te nuttigen tijdens het kiezen van een betalingsmethode op het betalingsscherm (iDeal, PayPal). Boven de betalingsopties vindt u de optie voor het gebruik van uw bonuspunten. Indien u deze aanvinkt, worden uw bonuspunten automatisch afgetrokken van het totale te betalen bedrag.

Waarom staat er geen vervaldatum op bij sommige producten?

Bij sommige producten zult u geen vervaldatum maar een productie datum aantreffen. Daarnaast zult u ook een gebruiksperiode vinden, waarin het product gebruikt zou moeten worden voor het meest optimale resultaat. Dit komt vooral voor bij Indiase producten vanwege de Indiase wetgeving en export richtlijnen.

Waarom krijg ik een product die ik niet heb bestelt?

Atoko is altijd op zoek naar manieren om de klanten te blijven verrassen. Dit doen wij voornamelijk door het leveren van een excellente bezorg en klantenservice en het weggeven van promotionele cadeautjes, waaronder gratis producten om uit te proberen.

Waarom krijg ik een product van een ander merk?

Indien een bestelde product van een bepaalde merk niet meer verkrijgbaar is, dan gaan wij nog kijken of er een andere oplossing te vinden is. Als wij een geschikte alternatief hebben, dan sturen wij deze als een proef cadeau kosteloos naar u op. Daarnaast bieden wij u ook de mogelijkheid om het bedrag (van het onvoorradige product) terug te vragen.

Ik heb een bestelling geplaatst maar niet betaalt. Moet ik die alsnog betalen?

Indien er geen betaling heeft plaatsgevonden na het bevestigen van uw bestelling door een annulering of storing, dan wordt uw bestelling na 5 dagen kosteloos verwijderd. U kunt opnieuw een bestelling plaatsen of een e-mail sturen naar info@atoko.nl om het huidige bestelling direct te laten verwijderen.

Ik krijg telkens een foutmelding tijdens het betalen via iDeal. Wat nu?

Het volledige betalingsverkeer wordt geregeld door gecertificeerde en genomineerde bedrijven (iDeal, PayPal, Rabobank Omnikassa) buiten Atoko.nl om. Wij kunnen helaas niet veel doen wanneer een storing plaatsvindt tijdens uw verbinding met iDeal. Dit heeft voornamelijk te maken met storingen in het netwerk van het door u gekozen bank of iDealsysteem. U kunt uw bestelling alsnog afronden via een bankoverschrijving of PayPal overschrijving. U kunt ook later nogmaals proberen uw bestelling af te ronden.

Prijzen zijn veranderd! Ik heb gisteren nog besteld en te veel betaald. Wat nu?

Indien u binnen één week een e-mail naar ons stuurt met daarop de prijsverschillen, dan krijgt u van ons de verschil terug middels een tegoedbon. Let op: wij geven geen EUR retour in het geval van prijs schommelingen. Prijzen van import producten veranderen vaker wegens koers schommelingen van de EUR / USD (Amerikaanse Dollar) en de EUR / RUP (Indiase Roepie).

Wat is de houdbaarheidsdatum van jullie producten?

In het algemeen zijn alle producten minimaal 6 maanden tot 2 jaar geldig. Bij producten uit India, kan de houdbaarheidsdatum korter zijn vanwege de lange tijdsduur en hoge kosten van importeren uit verre landen.

Waarom krijg ik geen antwoord op mijn e-mail?

We proberen om alle e-mails binnen twee dagen te beantwoorden. Soms komt een e-mail niet aan bij uw of onze e-mail account wat te wijten is aan een netwerk storing of e-mail veiligheidsvoorschriften. Kijk altijd even in uw spam of junk folder voordat u ons contacteer. In het geval dat we uw e-mail niet binnen twee dagen beantwoorden, stuur dan even een nieuwe e-mail naar AtokoService@live.nl. U kunt ook een bericht achterlaten via telefoon (binnenkort actief) en wij zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen. Vergeet niet uw e-mail of telefoon op te geven anders kunnen wij u niet bereiken! Alvast vriendelijk bedankt voor uw medewerking en uw vertrouwen in ons!

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Indien u uw bestelling voor 13.00 heeft geplaatst, dan wordt uw bestelling dezelfde dag nog verzonden. Bestelling die na 13.00 zijn geplaatst worden binnen 36 uur verzonden. Alle bestellingen worden binnen 24 uur na verzending bij u thuisbezorgd mits er iemand aanwezig is.

Zodra wij uw bestelling verzenden, krijgt u van ons een traceercode waarmee u van tevoren al weet hoe laat de koerier langskomt met uw bestelling.

Indien u geen e-mail van ons heeft ontvangen bij het plaatsen van uw bestelling of u krijgt geen antwoord van ons via e-mail, dan vragen wij u om direct een e-mail te sturen naar atokoservice@live.nl of een bericht achter te laten via tel. (binnenkort actief). Wij zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.

Kan ik producten retourneren?

95% van onze goederen bestaan uit etenswaren, dranken en verzorgingsproducten. Voedselveiligheid en hygiëne zijn de belangrijkste factoren om retourneren niet toe te staan. Wel bieden wij verschillende compensatieregelingen voor uw onkosten en bieden wij ook de mogelijkheid tot terugstorting van uw volledige bedrag (inclusief verzendkosten) bij het constateren van een fout door Atoko.

Wij letten zeer nadrukkelijk op uw bestelling en de kwaliteit van onze producten. Wij garanderen een excellente klantenservice en klantvriendelijke klachtenbehandeling.

Hoe betaal ik voor mijn producten?

Wij bieden vier verschillende mogelijkheden aan om uw betaling uit te voeren. U kunt via iDeal, PayPal of via een bankoverschrijving betalen. Daarnaast bieden wij ook de mogelijkheid om via Minitix portemonnee te betalen (aangeboden door Rabobank Nederland).

Tijdens het bevestigen van uw bestelling krijgt u ook de mogelijkheid om uw adres in te voeren en een betalingsmethode te kiezen. Na het bevestigen van uw adres, betalingsmethode en bestelling wordt u doorgeleid, via een beveiligde SSL verbinding, naar de website van Rabobank of PayPal om uw betaling uit te voeren. Uw bestelling wordt verzonden nadat uw betaling succesvol is ontvangen door Atoko. Wij kunnen uw bestelling helaas niet eerder verzenden wegens onze voedselveiligheid en hygiëne beleid.

Kan ik meerdere kortingen tegelijkertijd gebruiken?

U kunt alleen één kortingscode per bestelling gebruiken. Het is niet mogelijk om meer dan één korting tegelijkertijd te gebruiken. U mag zelf bepalen welke korting u wilt gaan gebruiken. Denk hierbij ook aan hoe lang een bepaalde korting duurt! Sommige kortingen worden automatisch van uw bestel bedrag afgetrokken. Hier heeft u geen kortingscode voor nodig.

Disclaimer Atoko behandelt uw gegevens strikt vertrouwelijk. Deze worden niet ter beschikking gesteld aan derden, tenzij Atoko daartoe wettelijk verplicht is, of als dit voor levering van de diensten noodzakelijk is. Uiteraard voldoen wij aan de toepasselijke privacyregelgeving. Als u gegevens aan ons verstrekt, dan kunnen deze gegevens mogelijk in een bestand worden vastgelegd. Uw gegevens worden niet aan een derde ter beschikking gesteld, tenzij dat noodzakelijk is om u van dienst te zijn. Wij wijzen u er op dat het niet te voorkomen is dat derden bijvoorbeeld de frequentie waarmee u deze site bezoekt wel op naam kunnen registreren. Alle intellectuele eigendomsrechten met betrekking tot deze site, waaronder de programmatuur, teksten, beelden en geluiden berusten bij Atoko en/of bij diegene van wie wij een licentie verkregen hebben. Dit betekent onder meer dat het niet is toegestaan zonder onze toestemming de op deze site vermelde informatie openbaar te maken, te verveelvoudigen en/of te bewerken, behalve voor persoonlijk gebruik. De informatie die u op de deze site aantreft is met grote zorgvuldigheid samengesteld. Wij kunnen echter niet garanderen dat de informatie op de site te allen tijde volledig en juist is. Alle prijzen zijn inclusief BTW.

Designed and Powered by DenBoss Copyright © 2018 Atoko. Alle rechten voorbehouden.

Wij denken Eco-Friendly. Wij versturen onze pakketten ook CO2 neutraal via PostNL.

loading...

Het product wordt toegevoegd aan uw winkelwagen...

EU Cookie Wet

Atoko.nl maakt gebruik van cookies om de website te analyseren en het gebruiksgemak te vergroten. U geeft door gebruik te blijven maken van deze website, of door op "OK" te klikken toestemming voor het gebruik van cookies.

OK
Meer informatie
M
Atoko loading Loading...